luni, 26 martie 2012

Scoala Altfel

In cursul saptaminii in care scoala va fi altfel toti elevii scolii vor participa la tot felul de activitati scolare .In timpul acesta nu se va prea face ore pentru ca elevii sunt ocupati cu activitatile scolare .Eu o sa paerticip la meciul de volei pentru ca imi place foarte mult sa joc volei si  o sa am, in echipa aproape cei mai buni jucatori din scoala si asta ma face sa cred ca o sa cistigam cupa mondiala.In timpul saptaminii in care scoala va fi altfel o sa-mi placa sa vin la scoala pentru ca profesorii nu o sa puna apsente si mie lucrul acesta imi place.Vor fi mai multe activitati scolare o sa se joace fotbal si mi-ar placea sa fiu acolo in timpul acela ca sa asist ca sa tin galerie echipei care imi place.Imi placea daca era ceva activitate de muzica populara si dansuri populare pentru ca imi place f mult si acolo eram un ajutor bun pentru ca imi place sa cint si participam si eu la activitatea aceea. Ma bucur ca nu se fac ore in timpul acela numai asa aiurea dar o sa fie frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu